Still no poo :)

A har fortfarande inte klämt ur sig ngt bajs, men pruppar istället ca 100 ggr om dagen. Det luktar apa i hela lägenheten så fort han pruppar.
Han sov förresten 9 timmar i sträck inatt, helt fantastiskt!

Idag har det varit Farsdag.
Vi firade T imorse med present och ett litet kort, sedan åkte vi ner till stan och T fick tag i snyggo kostymen och jag bytte mina stövlar till en större storlek.
Vi åkte sedan till pappa och firade honom och sedan vidare till GN och firade honom.

Nu slötittar vi på teven, jag mår sjukt illa, hoppas jag inte blir sjuk.
Imorgon ska Sebbis ta kort på dagis så denna vecka blir det dagis Mån,Tis och Ons istället...

Förresten så blir vår lilla älskling Alexander 2 månader idag! Hurra hurra ♥

Förövrigt har vi haft en mysig helg med mycket kramar,pussar och kärlek. Jag känner mig mycket gladare än på länge.

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Är det normalt att han inte har bajsat på så länge???? Stackars er som måste stå ut med alla pruppar :( hehe...

2008-11-10 @ 08:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0