Sebbe ser spöken!

Imorse när vi skulle gå till dagis och Sebbis står utanför hissen så tittar han upp i taket och börjar prata med någon.
- Nej jag vill inte. Sedan tittar han upp i taket igen.
- Sluta, jag vill inte! Också tittar han upp igen.
- Vem pratar du med vännen?
Då svarar han inte, sedan säger jag åt honom att gå in i hissen.
- Mamma, vem var det som pratade i taket?
- Schhh det var ingen gå in i hissen nu.

Och så gick vi in och åkte ner. Jag kollade noga om det stod någon på våningen ovanför som han pratade med, men det var ingen där.
Sebbis måste sett ett spöke, och skrämde defenitivt skiten ur sin lilla mamma som är sjukt mörkrädd och rädd för spöken!
***

Var förövrigt ute på ett suicide-mission förut idag, skulle ner på stan och träffa E&W och tog stadsbacken ner från dagis.
Shiiiiit vad halt det var där, jag bara gled efter vagnen, och höll vagnen så hårt att jag på slutet av backen fick kramp i händerna. Jag var livrädd att tappa vagnen, hua. Det är nog dags att köpa det jag sagt att jag aldrig skulle köpa: Broddar.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Men fy vad otäckt! Han måste ha sett nåt. Du har väl alltid varit lite rädd i de där trapp uppgångarna??

2008-11-18 @ 21:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0