Nice day

Idag har vi haft en trevlig dag :]

Först efter vi lämnat Sebbis på dagis åkte vi ner på jobbet o hälsade på, A fick lite paket.
Super fint o så gulligt av dem :) Måste skriva ett tack mail till alla.

Efter det begav vi oss in till stan för att äta lunch med Cillis, blev lite shopping för henne på HM presentkortet hon fick utav oss igår, och en nice lunch+kaffe på charm.
Efter det gick vi in på Expert, och mannen i kassan måste trott att Cillis var knäpp.
Hon har nämligen glömt sin kameraladdare hemma i UK, så hon gick in för att höra om de hade någon där, men när hon frågade tänkte hon sig inte riktigt för :] hahaha.

- Har ni någon laddare till denna, jag har glömt min hemma.
- Eh, då måste jag beställa hem en jag har ingen i butiken så jag kan ladda åt dig nu.

Hahhahha, smart av Cillis attt säga att hon glömt sin hemma utan att förklara att det var hemma i UK, han måste trott hon var helt knäpp :]

Hursomhelst, efter det åkte vi upp o hämtade Sebbis som blev överlycklig över att C var med :]
Sedan åkte vi hem till oss, farsis kom förbi efter jobbet också åt vi alla middag här, och fikade senare en tigerkaka som jag slängt ihop.

Nu har A precis somnat, hoppas denna natt blir lite bättre för älsklingen än gårdagens natt. Han var så täppt i näsan att han knappt fick åt sig andan och vaknade 2 ggr, stackars älskling som är van att sova 8-9 timmar i sträck. Inte konstigt att han var lite småtrött ikväll ♥

Så snart blir det sängen för mig också, känner mig helt slut idag, zzzzz.



  


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, vilken härlig dag du verkar ha haft! Jag hoppas jag också kan få ha det så mysigt den dag jag blir mammaledig.. Kul att få ett samtal igår förresten :) Jag älskar dina småkillar!

2008-11-21 @ 10:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0