Magknip.

Ja snacka om att lille Alexander har magknip. Han bara pruppar o pruppar och kvider och kvider, kan knappt äta för han bara spänner sig.
Det visade sig oxå inatt när han vaknade halv 5 för mat, men han åt lite o sedan somnade han brevid mig i sängen.
Nu på morgonen hade han fortfarande ont i magen, och har ömsom gråtit och kvidit.
Nu sover han i vår stora säng efter att ätit liiite mat.



Jag hoppas att han får ur sig sitt poop snart, tycker så synd om honom *hjärtat*
Mamma tyckte jag skulle ringa BVC o fråga, men jag vill inte noja för mycket. Ska dit på onsdag, och har han inte bajsat då så har det gått en vecka, så då får vi se vad E-L säger.

Idag började Sebbis 08.30, och en halvtimme på morgonen det är myyycket det.
Men vi hann precis i tid och nu håller vi tummarna att fotot blir bra :)

Förövrigt så har jag dragit på mig en hemsk förkylning, jag hoppas jag inte håller på att utveckla halsfluss.
Jag pressade ner lite fil och te i halsen alldeles nyss, och det gjorde sjukt ont!
Får se hur det känns imorgon, men om det är halsfluss sa T att det skulle göra ännu ondare, så jag avvaktar lite.

Ringde speedline imorse när jag lämnat Sebbis, ca 2200:- skulle de ha för att laga felet samt släcka tvåan... suck.

Nej nu är det bäst att pysa, hör att någon kvider inne i sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0