Lill pruppen!

Ja det kan man verkligen kalla Alex för nu.(varning för lite bajs-talk,,,)
Tidigare så har han bajsat VARJE gång man bytt blöja, även om han bara små fisit så har det ändå varit bajs där ;)
Nu har det gått TRE dagar utan nåt bajs alls, kanske håller han på att bli normal? :]
Det märks på honom att det gått tre dagar, för han grimaserar och kvider så fort han pruppar, och det är inga små pruppar heller, utan väldigt illaluktande högljudda pruppar, konstigt att det kan lukta så mkt ur en så liten kille :]

Nu har han nyss somnat, och ligger o små låter och pruppar i sin lilla korg.
Han är sååå duktig på att sova, natten som var sov han fr 23.30 till 07.40, helt underbart.
Och när han vaknade grät han inte ens, jag kollade på honom och då låg han bara där med sina stora ögon och bara tittade *Älsklingen*

Sebbis ramlade och slog sitt bakhuvud rejält ikväll, lill älsklingen, sedan låg han i mitt knä och myste ett tag.

Idag har vi varit o letat kostym till dopet åt T, tyvärr fanns inte den vi(han) ville ha, typiskt!
Jag hittade iaf ett par vinter stövlar oxå, de jag kollat på hela hösten var såklart slut men jag hittade ett par andra som kostade hälften så mkt :] O igår köpte jag en klänning till dopet oxå förresten, niiiice :]

Nej nu är det läggdags, Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Matilda, har jag inte sagt att du är DUKTIG!!!! Flera gånger, och fin är du, det har både jag o Lee sagt, men du lyssnar inte på någon som står dig nära. Det räknas inte. Jag har bl.a sagt att jag är imponerad av min lilla "lite bortskämda Matilda som liten" att du är så duktig med dina barn o har sånt tålamod. JAG tycker du är duktig och du är vacker. Och jag menade inte något illa när jag sa det om att du inte har haft så många vänner,me du växte upp fort o fick din lillafamilj och då kommer de "gamla vännerna" bort på något sätt, de har andra intressen. Men nu när jag läser vad dina riktiga kompisar skriver till dig så ser jag att du har mer vänner än mig. Kram på dig min duktiga flicka.

2008-11-09 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0