Julskyltning.

Idag har vi varit ner på julskyltningen, mysigt, synd det var så himla tråkigt väder bara :[
Sebbis fick en tuta och en blixten ballong, så då blev han nöjd o glad.

 Sebbis med sin tuta

 Alex sov sig igenom julskyltningen i sin nya åkpåse.

I fredags bakade vi saffranskransar och filmjölkslimpor, och på kvällen var jag på Wallmans.
Det var helt okej, trevligt bra show men lite tråkigt att man knappt kunde prata med varandra någonting under kvällen.
Mamma var en ängel som vanligt och jag fick skuts både dit och hem :)
Det blev en tidig kväll och det var skönt, jag ville mest hem hela tiden.
Det känns som om det är alldeles för tidigt för mig att vara ute utan min lilla bäbis, jag vill inte att han ska äta ur flaskan mer, det känns inte bra, så det dröjer förmodligen ett bra tag tills det händer igen.

Igår gjorde vi advent här hemma, med gardiner och ljusstakar, samt att jag bakade saffransskorpor (blev urgott!!!) och kardemumma och kaffe tryfflar. Vi var även ut o handlade lite julblommor till fönstren, så nur är det adventsfint här :)

Nu kollar vi på Miami Vice, och T sitter brevid och söver A, han ska premiär inviga sin spjälsäng idag, nu är det slut på att sova i korgen, hoppas natten blir bra :)

Imorgon ska vi till A,Wilmer och Lova.
Funderar på hur det kommer gå, den sista veckan så har Sebbis ändrat beteende helt igen.
Han lyssnar inte på NÅGONTING som jag eller T säger, han ignorerar det vi säger och bara surar hela tiden.
Man känner sig så maktlös... men det är väl någon period han är inne i, som jag verkligen hoppas går över fort!

Just nu ser vi framemot jul, jag vill sätta upp allt julpynt :] Myyyys!!!

 My boys!!! ♥






Kommentarer
Postat av: Solmaz

Dina barn blir sötare o sötare för varje dag som går :)

ps. love your baking mums

2008-12-01 @ 08:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0