Ghosts.

Spöken ja... det verkar som Sebbis ser spöken i vår lägenhet som jag skrivit om tidigare :/
Inatt vaknade han flera gånger och var rädd för någonting i sitt rum, tillslut fick T ta ut cykeln ur hans rum samt tända lampan i hallen då kunde han tillslut somna om.
Och imorse när han satt på vår säng och jag klädde på honom inför dagis så skrek han helt plötsligt bara rakt.
- Vad är det Sebbe?
- EN HÄXA!!!
- Va, vart då, visa mamma.
- På väggen där uppe!
Också pekade han, försäkrade honom om att det inte var någon fara att det inte var någon häxa där, och att mamma var här så det inte var någon fara.

Jag börjar ärligt talat bli lite skraj själv, efter att vi i fredags natt tyckte oss höra fotsteg ute i hallen men när T gick upp så var det ingen där... scary.

Well... ikväll har jag varit på stadshuset med jobbet o käkat, var längesedan jag skrattade så mycket, tårarna rann tillslut.
Mina arbetskompisar är helt störda :]

Jag drack dessutom ett halvt glas vitt vin, det var mucho goooooooott :]


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kanske är det nattskräck han har. Du kan säkert hitta info på nätet om det. /Caroline

2008-11-28 @ 07:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0