Blod!

Inatt sov mina pojkar exemplariskt bra, så nu är jag utvilad och känner mig ganska så pigg :]
Sebbis somnade vid 20.45 och sov till 08.10 :)
Alex somnade vid 22.45 och sov ända till 8.30, wihooo sååå skönt :]

Då bytte vi blöja o ammade, och ingenting var konstigt, han var ganska snorig så vi körde en näs-frida, det hatar han och jag känner mig sååå hemsk, lillpruppen!
Efter vi legat o myst alla i sängen en stund bestämde vi oss för att gå upp, så jag bytte blöja på A igen.
När jag öppnade blöjan så är alldeles rött!!! Han har alltså kissat blod, och det var ingen liten prick utan ganska mycket.
Usch, blev jätteorolig! Tog febern på honom och det var runt 38, lill älsklingen.
Eftersom BVC har teletid mellan 8-9 så ringde jag sjukvårdsupplysningen som lugnade ner mig.
Så länge han åt som vanligt så var det ingen fara sa hon, men om det fortsatte skulle jag höra av mig.
Hoppas det inte kommer mer blod, tycker synd om honom, och hoppas han inte får mer feber, han måste ju orka med all uppståndelse på dopet på Söndag.

Skönt och helt sjukt att det är fredag igen, var tar tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Oj, vad otäckt med blod. Hoppas att det inte är ngt!



Ja tiden rusar ju verkligen iväg superfort! Helt sjukt egentligen!



miss u :)

2008-11-21 @ 15:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0