Bäbis-ludd.

Nu har det nästan gått för långt med tevetittandet för Sebbis. Han ser hellre på teve än o leker med mig.
Jag måste försöka avvänja honom med teven...

Igår somnade inte A förrän strax före tolv, o han började låta o greja redan vid 01 så då låg jag på aga typ hela natten kändes det som, men han slog inte upp sina små blå förrän 08.10 imorse :) Han är så duktig!!!
Sebbis kom in vid 07, och då fick vi en stund för oss själva när vi kunde kramas det är inte ofta man får kramas ifred, och det är sååå mysigt! Det är en gåta för mig hur en människa som är sååååå smal som Sebbis ändå kan vara så ofattbart mjuk :)

Han har blivit väldigt mammig sedan Alex kom, tidigare var det bara pappa som gällde typ, men nu tyr han sig mer till mig om det är någonting. Det är mysigt tycker jag :]

Det är förresten konstigt, kan någon förklara för mig hur det är möjligt för små bäbisar att få så mycket ludd mellan fingrarna? Speciellt mellan tummen o pekfingret, hur mkt jag än tvättar så nästa gång jag tittar så är det lika mkt ludd där i A's lilla hand ändå. haha. Det var precis samma med Sebbis.

A är förresten såååå söt nu när han börjat greppa snuttisen, han tar den och drar den mot sitt ansikte och gosar in sig i den, precis som storebror gjorde :]

Nu är det då fredag igen, veckorna bara rusar förbi... o nästa Söndag är det dop oxå... :]

Nu vill Sebbis leka med mig *Wihooo*



Kommentarer
Postat av: Jenny

Va snygg Alexander är i storebrorsans gamla dress! Men utseendemässigt kan man inte säga att dom är så lika varandra.. än. Ska bli kul med dopet! Vad ska man köpa? Kram

2008-11-14 @ 14:25:45
Postat av: Cilla

Snacka om söta ungar!!!!!! Åh vad jag längtar efter er, snart ses vi!! Puss till er alla

2008-11-14 @ 19:51:32
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0