- Mamma snutten är varm

Glömde skriva vad en sur Sebbis lyckades med igår, hans humör sitter i ända från dagis igår.
Han var supersur när jag hämtade honom, och när jag stod o gjorde mat så brukar han alltid vilja stå o titta på brevid.
Jag hade precis smält smör på en platta, och sa noga till honom att INTE stå vid spisen för att plattan är JÄTTEVARM!
Efter två sekunder hör jag honom säga:
- Mamma snutten är varm!
Och så känner jag att det luktar bränt, och mycket riktigt snutten är väldigt varm, och en stor del av snutten är också borta.
Den sitter nämligen fast på plattan, han har alltså bränt upp sin snutt på plattan.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh vad det är underbart att höra om Sebbes vardag (och eran också såklart)! Stackars Sebbe som brände up snutten, men man kan ju inte låta bli att skratt också! :) Puss och kram

2008-11-28 @ 05:25:49
Postat av: Solmaz

Stackars sebbe!

2008-11-28 @ 12:03:42
Postat av: IdaB

Hahahaha..... visst e det roligt med barns påhitt!!??? ;)

2008-11-29 @ 23:22:35
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0