Vill inte...

Helgen har gått jättefort :[
Idag har jag handlat lite kläder, så nu har jag allting jag behöver, skönt :) Sedan var vi ut till Fagervik då de komhem fr Kreta igår. Längtar verkligen tills vi åker! :]

Imorgon är det måndag och jobb igen, detta är nog en av de första gångerna som jag verkligen gruvar mig för att gå till jobbet. Jag får ont i magen när jag tänker på hur jag kommer må ungefär vid lunchtid imorgon, det är så mycket på jobbet nu, och jag blir så stressad och jag vet inte hur jag ska kunna koppla bort det.
Någon som vet hur man gör?
Det är så otroligt stressigt så att vissa dagar vet jag varken ut eller in, och ibland måste jag gå iväg en stund för jag får ingen luft och mina tårar är nära, och jag orkar inte längre.

Tur det snart är semester, så man får koppla bort allting, och sedan gå hem med Sebbe och ärtan och bara glömma jobbet, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en bra morgondag.

2008-05-11 @ 22:13:16
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Jenny

Matilda.. Nu måste du stanna upp o fundera. Det där låter inte alls bra. O viktigast av allt, nu är det inte bara dig det gäller, utan även Ärtan, som lär känna din ängslan o oro. Ta hand om dig! Kram från kussen

2008-05-12 @ 08:44:25
Postat av: Eva

Men Matilda! Har du en bra chef? Prata i så fall med honom/henne. Berätta om ditt läge och att det inte fungerar. Dessutom så är du gravid. Jag vet själv hur jobbigt det är när man sitter där med gråten i halsen. Själv bröt ihop inför min chef, men jag fick hennes förståelse samt hjälp av min arbetsgivare. /eva

2008-05-12 @ 20:21:16
URL: http://www.evanpevan.blogspot.com
Postat av: Cilla

Jag tycker du ska sjukskriva dig!! Det är ju inte bra att må så där när man är med barn!

Vilken söt bild på dig och Sebbis!!!!!!! Puss

2008-05-13 @ 12:58:53
URL: http://annacecilia747.blogg.se
Postat av: Monica

Alla, även DU o jag, lever "BARA" en gång. Ta tillvara på din tid med familj o barn. Skönt att jobba men det är inte allt. Kramizar

2008-05-18 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0