V 25

Idag går vi också in i vecka 25 :]



Inte lika bra bild som vanligt, liiite svårare att fota sig själv, vanligtvis brukar ju T göra det :]

Ärtan lever loppan inne i min mage, hela magen bara skakar och rör på sig. Har börjat få problem med hur jag ska ligga i sängen när jag ska sova på natten, ingenting känns riktigt bekvämt. Inte bra att redan ha de problemen...
Jag älskar nämligen att sova på sidan, men då stramar det i sidan eftersom magen är så tung, så jag får försöka lägga in en kudde eller en filt som stöd under magen för att det inte ska strama så mkt i sidan....

Annars mår jag prima, är bara lite trött, men det är jag väl allt som oftast :)

Nästa vecka blir det ingen magbild, för då är vi på CYPERN :] Can't wait, längtaaaar!!!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Va roligt att åka till Cypern! Fränt också att man kan se på den där lilla rutan i vänstra hörnet hur lång tid det är innan ärtan kommer :)

2008-05-25 @ 18:35:21
URL: http://effet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0