Motorcykelns-dag

Idag har vi varit nere på stan tillsammans med farmor/svärmor och kollat på alla motorcyklar, det har varit underbart väder, och Sebbis har varit på rätt bra humör :]

Han var klädd i svarta jeans, svart skinnväst, skinnjacka och skinnkeps, snyggast på stan :]

  

image712

När vi varit o träffat morfar/farsis och Monica så gick vi och fikade, och kollade runt lite på stan, köpte ett par nya strumpisar som magen ska få plats i :]
Sedan åkte vi hem till oss och bjöd farmor/svärmor på middag innan hon blev tvungen att åka hem till Doris (sin hund).

När hon gått satte vi oss och kollade på disney dags och helt plötsligt var det någon som snarkade brevid mig, det var älsklingen som somnat, klart man blir trött av att kolla på en massa motorcyklar och av att leka med farmor ;)



Sedan väckte jag honom så att han fick sitt älskade lördags godis som han tjatar om varje dag hela veckan, helt klart höjdpunkten på hans vecka. Han är aldrig så glad och lycklig som just då tror jag, hihi.
Lik mamma och pappa där kanske? ;)

 

Nu sover min lilla skatt sött i sin säng och jag slötittar på schlager, äter godis *muuuuums* och dricker hallonsoda :)

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Ojojoj, vilken värsting Sebbe! Med läderjacka o allt :) Coolt!

2008-05-26 @ 14:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0