Changes.

Fredag igen, skönt. Är så obeskrivligt trött, så fort jag sätter mig ner känns det som jag ska somna *zzz*

Till hösten ska de omorganiseras på Sebbes avdelning, och hans allra bästa kompis A ska byta avdelning.
Det känns jättetråkigt tycker jag :[ Visseligen är A född 2005, men det är ändå bara några månader som skiljer dem åt. och Sebbis verkligen avgudar A, det känns jättetråkigt.

Det kommer bli mkt förändringar för hjärtat i höst med en ny liten familjemedlem, att bästa kompisen slutar på avdelningen och att bara gå 15 timmar i veckan på dagis. Hoppas att allting kommer gå bra för min lilla hjälte.

Det har börjat en ny liiiiten tjej på hans avdelning och igår frågade jag om hon var snäll.
- Jaaa, Sebbe pussa Nina... snart.
hihi han är så underbar ♥

Nu ska vi kolla på semifinalen i hockey vm, och ärtan ska väl fortsätta med sin fest i magen :p


Kommentarer
Postat av: Monica

En av Sebbis fröknar åkte buss med mej häromdan och hon berättade om två nya tjejer som Sebbe skulle sköta om och ge saker till "bäbis ha". Sebastian är KÄND för att vara GO o SNÄLL.
Kramizar

2008-05-18 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0