Sunday and weddingplans?:::

Idag har vi varit ute hos mamma&LEE och ätit och haft det mysigt.
Mamma, jag o Sebbis var även ute på en prommis med snowracer, jätte mysigt, synd bara att Sebbis ramlade av och slog sin lilla läpp, men efter ca 2 sekunder skrattade han igen så det var inte så farligt :)
Sedan var vi in en sväng till mormor och hälsade på.
- Matilda, nu har du ju allting, En underbar liten son, en underbar "man" och fast jobb, är det inte dags för att ni gifter er snart? sa mormor plötsligt.
hihi jo självklart vill jag gifta mig med min älskade T (som dessutom har namnsdag idag, grattis älskling!). Men just nu har vi inte råd, speciellt inte då jag hittat två ringar jag vill ha, den ena kostar 36 000 och den andra "bara" 19 000, så det får tyvärr vänta ett tag :] Men mamma sa faktiskt att hon skulle betala och fixa allting, det enda vi behöver göra är att dyka upp :]

T, vad  säger du? ;]

Kommentarer
Postat av: Carin

Du borde ju passat på när det var skottdag, ju...
Vilken möhippa det skulle bli!!!!!

2008-03-09 @ 21:56:42
Postat av: Friday

åh, jag vill oxå gifta mig!

2008-03-10 @ 12:56:26
URL: http://friday1984.blogg.se
Postat av: Monica

Försök att få din "man" att nappa

2008-03-10 @ 20:02:10
Postat av: Fanny

Hälsa grattis :).. och såklart ni ska gifta er! :D

2008-03-10 @ 22:03:10
URL: http://effet.blogg.se
Postat av: Eva

Klart ni ska gifta er! Ska man tänka praktiskt så bör man nästan vara gift när man har barn, rent juridiskt blir det ju lättare. Vi har giftasplaner till nästa år.

2008-03-11 @ 08:02:16
URL: http://www.evanpevan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0