Pie.

Imorgon ska mamma och Lee komma hit för att äta middag, så idag fick jag med mig Lars Leijonborg på affären för lite bärhjälp :)
Sedan har jag gjort en mumsig paj och förberett inför middagen imorgon, så den hinner blir något sånär klar tills gästerna kommer.



Det har varit något av en kris gällande personal på Sebbis förskola denna vecka, alla hans ordinarie fröknar är sjuka, och nu är även vikarierna sjuka, så de får hjälpas åt. Men jag tror att han tycker det är lite roligt att vara lite med de andra "fröknarna" och på de andra avdelningar.
Han är så duktig på namn, han vet vad alla heter, det är roligt för då kan han ju berätta det för mig :) hihi.

Ringde T en snabbis från jobbet efter lunchen, det gick knappt att prata med honom, för jag bara skrattade tillslut kom tårarna, när man inte ser honom utan endast hör honom i telefonen så är det verkligen en kopia utav Lars Leijonborg, haha, stackars älsklingen :)

Nej nu ska jag surfa vidare, herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0