Lördag i Fagga.

Idag har vi spenderat dagen ute hos Sebbes farmor och bonus farfar S.
T lagade bilen, så nu låter det inte hemskt när man bromsar längre, och jag och Sebbis var inne i huset och lekte och umgicks med farmor/svärmor.
Sedan fick vi mumsig mat, älskar hennes såser, alltid så mumsiga :] Med lite träning kommer T's såser oxå smaka så snart :)

Ikväll har vi tittat på mello, som jag förutspått gick inte Carola o Andreas vidare, deras låt var ju inte särskilt bra. Lite besviken att S T inte gick vidare, tyckte hennes låt var jätte fin, rös över hela kroppen när hon sjung.
Nu har Sebbis precis lagt sig och vi ska väl se en film och dricka min favvo dricka, Portello.

Snart är det vår, och då kommer det komma ut mer hus till salu, jag vill verkligen ha ett hus, helst igår :]
Vi letar vidare, och håller tummarna att vi snart hittar drömhuset, med stort garage och härlig trädgård...

Nu ska vi mysa, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0