Kaos.

Idag har varit en dag som alla andra, en dag fylld utav kaos och huvudvärk.
En dag då någon med små kommentarer vill ge en dåligt samvete för att man inte spenderar sin lediga påskhelg med att gå in och jobba, utan istället är med sin familj och njuter av det underbara liv man har.
Jag är hemskt ledsen, men jag tänker inte ha dåligt samvete för att jag spenderar tid med min sambo och min underbara son, de är mitt liv, de är det viktigaste som finns, och jag har ett liv utanför jobbet, varför kan det inte accepteras?

Istället får man höra, ska du jobba över nåt denna vecka, ska du jobba över någonting nästa helg. Oj oj oj vad vi ligger efter. I'm sorry, men jag ställer inte upp längre, jag tänker inte vara med längre, anställ mer personal istället för att ge de som redan jobbar arslet av sig på arbetstid  dåligt samvete. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härligt, stå på dig!

Fick äran att ha din son på vår avdelning idag (som du säkert vet). Vill bara ge dig/er beröm för en fantastiskt fin och duktig liten kille. Och att kunna sätta ord på sina känslor vid endast två års åder det är inte illa ska ni veta.

Han träffade mig rakt i hjärtat idag när han pekade på mitt ben (jag satt på knä på golvet med ett annat barn i famnen) och så sa han "Sebbes plats" och satte sig bestämt.


Hur som helst, var stolt över er son! Men det vet jag ju att ni redan är :)

Hoppas det lättar på jobbet snart. Om jag blir sugen att byta jobb någon gång ska jag kontakta dig, tycker det verkar vara ett roligt jobb jag, trots mycket stress...
Måste vara jättekul att få jobba med djurförsäkringar, skulle jag tycka iaf - hundnörd som man är ;). Men alla har vi jobbiga perioder på jobbet... Oj nu blev det långt, jag som bara skulle skriva att det var kul att få vara med Sebbe idag :)

Ha det bra/J

2008-03-25 @ 21:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0