It's a beautiful day...

Idag har varit en härlig dag.
Vi tog en skön prommis ner till staden, då vår light vagn låg i bilen tog vi vår gamla emmaljunga och vandrade ner.
Det är verkligen skillnad, det kändes som man gick med en stor släpvagn eller nåt, men snacka om att den är stadig och mycket rejälare att gå med, synd bara att Sebbis är liiite stor för den nu :/
Vi shoppade jätte snygga gardiner till vardagsrummet, är så trött på dem vi har nu, ska bli skönt att byta, hittade dessutom matchande kuddar till så det kommer bli snyggt! :]
Jag inhandlade dessutom en hallonrosa top på gina (billig o bra) samt att jag fick ett body butter från body shop av T, strawberry. Den luktar underbart, nästan så man vill äta ur burken :] hihi.

I eftermiddag har T rensat lite i källaren, jag har städat och fixat lite, nu badar mina två älsklingar och jag har ansökt om nytt lånelöfte då vårt andra gått ut.  Är ju vår snart så då börjar ju husen strömma in, och vi ska börja kolla på allvar igen :] Vill vill viiillllll.

Imorgon är det måndag igen, och en ny vecka, skönt att det är påsk så det blir en 4 dagars vecka :)
Dessutom ska vi till tandläkaren med Sebbis på tisdag, och på Onsdag ska han på äventyr med Jenny och C.

Nu ska jag ropa upp killarna ur badet så vi kan kramas lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0