Hur kan man misshandla ett barn???

T visade mig nyss en film som han fått på FB.
Den handlar om en liten flicka som kontinuerligt misshandlas så svårt av sin mammas sambo att hon tillslut avlider. Allting medans flickans pappa befinner sig i kriget, och ingenting vet, när han sedan kommer hem så är hon borta.
Klicka på länken nedan, och jag lovar er att tårarna kommer rinna ner för era kinder, de gör det iallafall på mig, och de gör fortfarande det.

http://www.youtube.com/watch?v=uWow42TCwzg

Jag förstår inte hur man kan kröka en ett hårstrå på ett barn huvud, hur man ens kan tänka tanken?
Det finns ingenting så oskyldigt som ett litet barn, som har hela livet framför sig och som inte gör en fluga förnär.
Tänk vad att vara rädd varje sekund av sitt lilla liv, att inte förstå vad det är som händer, och att inte få vara trygg hos den som skall vara ens stora trygghet, som man skall kunna krypa upp i famnen på och bara sitta där.
Det finns ingenting starkare än en moders och en faders kärlek, men hur tänker de som misshandlar sina barn?
Jag förstår inte!!!!!
Det gör ont i mitt hjärta, jag sitter här och gråter och min mage knyter sig, när jag tänker på den vackra lilla flickan, och alla andra små barn som just i denna sekund blir slagna av sina föräldrar eller någon nära.

Jag vill bara springa in i Sebastians rum och ta upp honom i min famn och tala om för honom hur mycket jag älskar honom, att han är viktigast i världen, och att ingen någonsin skall få göra honom illa.

Till alla som läser detta, sprid detta vidare, det ger dig verkligen en tankeställare, barnmisshandel måste stoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0