Glad Påsk:::

Idag har vi varit i Fagervik på påskmiddag, jätte trevligt :)

Vi klädde ut Sebbis till Påskkärring, först var han lite sur och besvärad men efter ett tag så släppte det och han var sitt vanliga jag :]

 

image617

Han fick även ett stooort påskägg med massa godis i och en polisbil, dessutom fick han den nya Laban filmen, wihoooo :] Så nu kan han variera sig liiiite och inte bara titta på samma Laban film jämt :] Vi kan de utantill nu hihihi.


 


Imorgon ska vi till min pappa och äta en massa ägg, mums!

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Sebbe e den mest underbaraste lilla skatt som finns! Jag saknar honom otroligt mycket. Tank vad han har det bra med er, gar igenom pask, jul och allt roligt som vi fick som barn! Jag vill bara ta honom i mina armar och krama och pussa honom NU!!!! Kram moster Cilla

2008-03-22 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0