En fantastisk man.

Idag fick jag ett mail, med 2 underbart vackra bilder på min son.
Jag svarade på mailet och skrev att bilderna var fina, då fick jag svaret:
- Det är er son som är vacker. Tänk vilken underbar liten kille ni har.  När jag såg bilderna första gången kom det en tår. Tänk att det är han som skall ta över efter oss en dag.Livet är fantastiskt!

Ja livet är verkligen fantastiskt, och mannen som skrev mailet är också en fantastisk människa.
Så otroligt genomsnäll och givmild. Han är en av de finaste människorna som jag känner.
LEE, tack för att du finns i våra liv, och tack för att du är så underbar mot min mamma, du är en fantastisk man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0