Utflykt :)

Idag har vi varit på Norra Berget, vi hade med oss fika och Sebbe röjde runt i lekparken :]
Vi var där i ca 1,5 timme innan vi begav oss iväg, då det blev mörkt på himlen och började åska lite (jag är nämligen rädd för åska...). 
Och det var nog tur att vi åkte då, för sedan blev det världens oväder med spöregn och massa åska, men vi hade en jätte mysig utflykt iallafall :]

   
    

Ikväll har jag bakat tre sorters kakor till kalaset på fredag och söndag. Ingen på min sida familjen kommer när jag fyller år så vi måste dela upp det på två dagar, är det ett tecken på att man börjar bli gammal när varken mamma,pappa eller farmor kommer när man fyller år? :p

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Matilda! Harligt att lasa din blogg.. Det ser ut som ni mar bra dar hemma :) Igar var vi ut pa en snorkeltur, o dar var det med en liten kille fran NZ, o han sag exakt ut som Bulis.. fast han var 4 ar. Jag borjade direkt langta hem! Jaja.. Bangkok nasta.. Halsa familjen o klappa om magen! Kram

2008-06-22 @ 16:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0