Projekt balkong.

Nu har vi äntligen tagit tag och skall fixa fint på vår balkong.
Idag har vi varit ut o handlat blomhinkar, blompall, blomhyllor, duk, lykta och en förvarings hylla eller vad man kan kalla det :]

Nu ska vi bara betsa på förvaringshyllan och städa och fixa fint där ute, och sedan ska vi ut o handla blommor, känns kul :) Helst vill jag ju ha en egen trädgård, har så mkt ideér som jag vill göra i min egen trädgård, bla vill jag ha en gammal trähammock, ja jag vet precis hur jag vill ha, det är bara själva trädgården som fattas. Men får väl nöja mig med balkongen tills vi hittar vårt hus.

När vi ändå var ute smet jag in på PoP, och då kunde jag inte hålla mig, blev tvungen att köpa en omlott-body och ett par byxor, varför är alla bäbis kläder så söta?



Hittade mkt till älsklingen oxå, men även fast det är på rea så är det rätt dyrt, så jag får hålla mig lite, tills han verkligen behöver någonting istället :)

Kommentarer
Postat av: IdaB

Vet ni vem som bor i magen?? :)

2008-06-17 @ 19:51:13
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0