No house.......

Efter jobbet idag åkte vi ut till Fagervik o kollade på ett liitet hus.
Tyvärr var det alldeles för litet och alldeles för mycket att göra, dessutom var det världens sämsta och smalaste badrum, jag kunde inte komma in på bredden där, min mage var ivägen :p
Så vi får väl fortsätta leta, men snart får det verkligen vara nog.
Jag vill verkligen ha ett hus nu, helst igår. När skall vi hitta det vi vill ha? *snyft suck stööön*

Ikväll har jag bakat ännu en kaka till mitt lilla kalas, och så har jag pratat med min lilla mormor.

Idag var förresten ett lshflshflshfkhsa dag på jobbet, varför är alla människor sådana egoister???? Blir galen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0