Garliiiiiiiic

Ikväll har jag varit ute o ätit med mina vänner K,C,L,M och E.
Vi var på saffran och käkade, kanske hur gott som helst :]
Käkade tapas, alla mina innehöll en massa vitlök, o det var helt underbart gott :]
Vitlöksmarinerad kyckling, vitlöksmarinerade räkor, Champinjoner frästa i vitlök o persilja samt friterad potatis med aioli, till efterrätt åt jag typ en kaka med massa jordgubbar, med vaniljglass toppad med honung och saffran, en helt utsökt middag :]

Tanten vid bordet brevid oss verkade tycka att vi inte var riktigt hundra, då hon stirrade på oss när C andades ut all vitlök hon ätit över mig. hahhahha :]

I eftermiddag var det förresten sommaravslutning på dagis, vi hade lite picknick och sjöng sommar sånger, jättemysigt speciellt när det var så fint väder. Fick tyvärr inga bra kort att lägga in :[

Nu ska jag mysa o kolla på fotboll med min älskade T, herrå.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det är kärlek det! (Att börja intressera sig för sin partners intressen, dvs sport!) Vad härligt med sommar va? Tänk att det är midsommar i helgen, vad ska ni göra? Puss och kram

2008-06-18 @ 12:08:50
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0