Vilken underbar dag!!!

Vilken underbar dag!!! Varmt och skönt, åh det är underbart med sommar och semester! :)

Idag har vi:

* Varit och spelat minigolf, jag förbättrade mig med 3 slag, och viktigast av all; Jag vann över Tobbe!!! :] wihoooo

* Varit ut på Juniskär och ätit en suuuuuuper gooood sikmacka, muuums!!!!
   

* Vandrat runt inne på stan, handlade lite toppar på MQ rean samt hittade en suuuper söt första pyjamas till ärtisen :)

* Bevittnat en polis-jagis strax innan Nacksta, höhöhö

* Varit på bio "The Dark Knight", riktigt bra film.

Nu är vi nyss hemkomna, det är nybytt i sängen och snart ska jag ta en dusch och krypa ner i den nybäddade sängen, älskar när det är nybytt och man är nyduschad.

Det har som skrivet varit ännu en underbar sommar samt semesterdag! Imorgon ska vi äntligen få tillbaka vår lilla älskling, saknar honom massvis!!

By the way, om någon vill massera mina uppsvällda elefant fötter så är ni välkomna :] T orkar bara en stund :p


Ps. Carin, du och E är så välkomna så, saknar er!!! Ds.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0