V 34.

Nu går vi in i vecka 34.



Känns som denna graviditet bara skenat iväg, nu är det snart bara en månad kvar, kan knappt förstå det.
Har svårt att förstå att jag ska gå igenom en förlossning till, jag kan liksom inte få in det i mitt huvud.
Det är inte så att jag känner mig nervös eller nånting, jag har bara svårt att förstå att jag faktiskt ska bli tvåbarns mamma.
Jag är mest nervös att jag kanske inte ska hinna in i tid, eller att det skulle bli ett kejsarsnitt, för det vill jag verkligen inte!

Well well, mamma sa oxå idag att hon tyckte att magen sjunkit lite, men jag vet inte, kanske kanske inte... ärtis rör iallafall fortfarande på sig, så ännu är det nog inte dags iallafall. Men för säkerhets skull så har min älskade T satt ihop spjälsängen, så nu står det uppställd i vårt sovrum, och vi har ordnat barnvakt för Sebbis då det blir dags :)

Jag är så nyfiken på vad det är, om det är en pojke som jag tror eller om det är en liten flicka.... :)

Kommentarer
Postat av: modern

och vem ska vara barnvakt??????? det är väl mormor???????????

2008-07-28 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0