V 33

I Fredags var vi på MVC hela familjen och lyssnade på ärtans lilla hjärta.
Mellan 125-130 slag per minut bankade det lilla hjärtat på denna gång :]
Sebbis var fascinerad och fundersam när jag låg där på sängen med magen i vädret ;)



Sammandragningarna kommer o går, ibland gör de jätteont och ibland känns de bara lite.
Men jag tar det lugnt och gör så gott jag kan.

Mina fötter sväller mer och mer, speciellt de dagar då jag gått mycket och då det är varmt.

Sebbis tror att bebisen är en pojke, igår sa han: En pojke, en orange.
ha ha han är så söt min lilla prins :]
Och jag tror precis som honom att det är en pojke, dock inte en orange ;p

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Oj vad stor magen blivit! Spännande att se vad det blir! Hoppas du mår tillräckligt bra för att träffa mig när jag kommer upp! annars kan jag ju alltid komma till dig :)

kramkram

2008-07-21 @ 18:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0