Sommar :)

Vilket härligt väder det varit idag :)
Jag har suttit ute på vår balkong o solat mig o läst tidningar och böcker hela dagen samt druckit massor med vatten.
Tråkigt att vara själv o att inte få göra någonting, men härligt när det är sol ute iallafall :)

Imorse lade jag i en tvättmaskin och diskade, när jag gjort det protesterade min kropp igen. Ursäkta mig, men hur känslig skall den vara? Ska jag inte ens kunna diska utan att få sammandragningar, pust och suck.

Anyhow så gick vi iallafall ut och åt sista kvällen innan älsklingen kommer hem.
Vi gick på O'learys, och det var super gott, kom nyss hem och är verkligen proppmätt.
Dock dröjde det ca 100 år innan maten kom, men det gjorde inte så mkt då vi ändå satt o myste med varandra :]
Det är såna kvällar som är sommar, när man kan gå ut o äta på en uteservering *myyyys*

Imorgon fyller farsis år, och dessutom ska vi hämta Sebbis *Läääängtaaaar*

Såg förresten A&T som oxå är barnfri denna vecka på en utav restaurangerna längs storgatan :]

Dessutom när vi precis skulle till o gå så kom "Svinet" förbi och gjorde mig irriterad, jag tål inte den mannen och jag kommer alltid att hata honom som pesten!!!!!!!
Det var han som sa till mig en kväll ute på Aveny, ca 9 månader efter jag fött Sebbe
- Jaha, så ni ska ha barn igen ser jag.
SVIIIIIN!!!! Kommer aldrig glömma det! Hur kan man säga så?????

Well well nu ska vi kolla på Morgan P, hej o hå!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va få bilder det läggs upp på bloggen då Bulis är på semester från er ;p Hoppas du mår bättre! Kram från Akzo

2008-07-11 @ 08:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0