Min älskade syster!

Min älskade syster ska alltså gifta sig!

Hon ringde mig igår och berättade den underbara nyheten, att M hade friat framför Eiffel tornet i Paris.
Jag började gråta av lycka när hon berättade det, och hon grät också på andra sidan telefonluren.
Tänk att hon äntligen hittat rätt kille, en som gör henne lycklig och som ger och inte bara tar.
Jag har aldrig hört henne säga tidigare att en kille gör henne lycklig och att hon skulle kunna spendera resten av sitt liv med honom, det har liksom inte varit Cilla. Hon har alltid levt för stunden, och tagit dagen som den kommer.
Men NU har hon alltså äntligen funnit honom, mannen i hennes liv, mannen som gör henne lycklig och som hon vill leva sitt liv med. Och jag är så otroligt lycklig för hennes skull, ja för deras skull!
*Cillis jag älskar dig, och jag är så såååå lycklig för er skull*

***
Byter ämne nu till vad jag och min älskade lilla familj gjort idag :)
Vi har då åter njutit av en underbaaar semesterdag ute i det underbara vädret, jag älskar sommar, semester och att spendera tid med mina älskade pojkar!





Igår när vi var ute i Fagervik gick vi en prommis med vagnen för att hjärtat skulle få sova. Vi hittade många fina hus som vi verkligen skulle kunna tänka oss att köpa och flytta in i.
Jag vill verkligen bo där i Fagervik, det är så otroligt fint, mysigt och barnvänligt där.
Synd att det inte bara är vi som tänker så :p

Kommentarer
Postat av: Modern

ja, det ser mysigt ut i Fagervik. Men ingenting är som Hemmanet!!!!! Klart ni ska flytta hit istället o morsan kan hjälpa till med barnen mycket mera än om ni bor "Åt fel håll". Tänk själv - vilken barndom du hade på fina Hemmanet, skolan,dagis och lugnet för barnen. Och så har du sjuts varje dag till jobbet, bara en bil behövs i er familj då!

2008-07-30 @ 23:56:02
Postat av: Cilla

Oh gummisen vad glad jag blir av att lasa din blogg! Sitter i Hong Kong och nastan grinar! Jag alskar dig ocksa och att du blev sa glad for min skull betyder allt! Puss och kram

2008-07-31 @ 13:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0