Girls night:::

Ikväll har jag, mamma och Cilla haft en mysig tjejkväll,
Först var vi ute på Birsta och shoppade lite, tyvärr hittade vi inte så mkt.
Jag fick tre par trosor av mamma, hon köpte ett par skor och C köpte en tröja till sig och Mark.
Oxå käkade vi glass *mums*

 

Sedan försökte vi bestämma oss för var vi skulle äta middag, vi bestämde oss för Ming Palace, men det slutade med Stekhuset, det var suuuupeeer gott, jag är så mätt så maten står ut genom öronen och ärtan knappt får plats i min mage :)

 

   
När vi surrat en massa och ätit färdigt gick vi ner en sväng på stan o kollade GF området, det var en massa folk och det var super härligt väder ikväll.
Vi har haft en riktigt mysig kväll mamma, jag och min kära syster, tror det var första gången någonsin som vi tre varit ute tillsammans, super mysigt!

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0