Tiden som flyger...

Tänk vad fem år kan bara rusa förbi utan att man verkligen förstår det.
Träffade mina gamla gymnasie-kompisar igår på stan, och vi kom fram till att det är FEM år sedan vi tog studenten.
Det känns som en evighet sedan, men samtidigt känns det som igår.



Min älskade syster åkte hem igår, det känns som att hon aldrig är hemma, det känns mer som att hon aldrig kommer hem utan bara åker. Saknar henne varje dag vi är ifrån varandra, och då kan ni ju föreställa er att hon bott utomlands i snart elva år, så det är ganska stor del som går åt att längta efter henne.

image511

Det är också ett bevis på att tiden bara rinner ifrån oss, att hon bott utomlands lika många år som hon levt längre än mig....

Och min lilla makaron, han fyller snart TVÅ år, han är en liten pojke nu, men i mina ögon kommer han alltid vara min bäbis :]


Kommentarer
Postat av: Friday

blir bra.. vi Å som vanligt:]

2008-01-03 @ 12:47:19
URL: http://friday1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0