Nyår 2007/2008

Så har ännu ett år passerat, tiden går så enormt fort.

Nyårsaftonen spenderade vi hos min kära mamma och LEE, tillsammans med Cilla och Mark.
Vi började dagen med att åka till min farmor för att byta julklappar med Cilla, hon hade handlat väääldigt mycket, hon skämmer bort oss :]

Sedan åkte vi upp till mamma och LEE och åt en underbart god tre rätters middag, drack vin och champange, åt godis och tillsist ost och kex.

Dock blev väl inte kvällen precis som vi planerat, Sebbis vägrade nämligen att sova.
Vi lade honom 21.30 och han somnade så duktigt, trodde vi.... han vaknade sedan 23.30 och bara grät och vägrade somna om, slutade med att vi fick ta upp honom, och att jag och han fick sitta inne i köket och titta på de andra genom köksfönstret då de skålade och sköt upp raketer.
Jag fick alltså spendera tolvslaget med min lilla älskling :) Vi hade även köpt rosa champange, som tur var så sparade de ett litet glas till mig så jag fick smaka iallafall....

Sebbisen somnade inte förrän 02.30 inatt och vaknade 08.16 av telefonen som ringde, hur kan man ens komma på tanken att ringa till någon så tidigt dagen efter NYÅRSAFTON??? Han var väldiiigt trött men vägrade somna om, vi fick inte ens säga Sebbe till honom då skrek han: SLUUUUTAAA MAMMAAAA!!!! Tillslut kom mamma ner och tog upp honom till dem, då somnade han om och två trötta föräldrar fick slumra i två timmar iallafall :]

Så är det att vara småbarnsförälder till ett helt underbart fantastiskt barn. Han är verkligen hela mitt liv, och jag ÄLSKAR och AVGUDAR honom bara mer och mer för varje dag.

Tack min fina familj för en mysig nyårsafton, jag älskar er alla så mycket.

Nedan följer lite bilder...

 
image486

    

    

    image500

     

Och tillsist en bild av verkligen sann kärlek

image509

Kommentarer
Postat av: Friday

Vilken tid på fredag?! :]

2008-01-02 @ 23:59:30
URL: http://friday1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0