21 Januari 2000.

Det var då som mitt liv började. Det var den dagen jag träffade T.
Jag minns den dagen som igår, det var en Fredag och det var minus 21 grader utomhus.
Vi skulle träffas på stora torget för att sedan bege oss upp till Filmstaden.
Jag minns varje ord vi sa till varandra, och jag minns vad jag hade på mig och vad T hade på sig.
Jag minns att vi fick sitta läääängst lääängst fram intryckta i det högra hörnet, det var nämligen premiär för
Fight Club den kvällen :]
Jag minns att T glömde sina vantar, och att han hade en tunn vårjacka på sig, han frös säkert enormt mycket, men det märktes inte. Jag minns vår första kyss, under SEB skylten, och hur jag hann med min buss på sekunden medans han missade sin.
Ja, den kvällen började mitt liv, eller ska man kanske säga VÅRT liv tillsammans.

Vi har haft 8 underbara år tillsammans än så länge, vi har gått igenom i princip allting som man kan göra tillsammans. Vi har klarat oss igenom kriser och vi har skapat ett underverk tillsammans, Sebastian.
När vi träffades sa mamma; Det kommer ALDRIG att hålla mellan er, lita på mig, jag har levt mycket längre än dig, ingenting varar förevigt.
Men lilla mamma, där vet jag att du har fel.
Min Kärlek till min Thorbjörn kommer aldrig att ta slut, vartän livet oss leder så kommer mitt hjärta alltid att tillhöra honom.
Han gör mig till världens lyckligaste kvinna, han är solen i mitt och Sebastians liv.
Han skulle göra allting jag bad honom om, och jag skulle göra allting han bad mig om.
Han är min älskling,min själsfrände, min bästa vän och min livskamrat.
Jag älskar honom av hela mitt hjärta och hela min själ, och jag kan knappt vänta tills den dag då jag får bära hans efternamn.

Thorbjörn Nordström, tack min älskade för allting som du ger mig, du är min sol, min måne och mina stjärnor.
Du är luften jag andas, du är vinden i mitt hår. Jag älskar dig, idag, imorgon och förevigt
.♥

image509

Kommentarer
Postat av: Friday

Vad är det för nånting? Berätta mer!

2008-01-22 @ 11:30:48
URL: http://friday1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0