Välkommen till familjen 39

Idag fick jag se mig besegrad utav febern, det var bara att stanna hemma. Både jag och T hade 39 i feber imorse, men då jag nästan svimmade när jag ställde mig upp fick T åka med S till dagis.
Sedan sov vi hela dagen, och svettades och frös om vartannat.
Strax före 14 ringde min underbara pappa och frågade om vi ville att han skulle hämta S på dagis, ta hem honom till sig och göra middag till honom, Åh ja tack pappa!
Strax precis efter vi lagt på ringde fröken från dagis och meddelade att vi måste hämta S då han bara satt o sov och hade även han 39 i feber.
Så det var bara att ringa till pappa och lämna återbud, istället erbjöd han sig att åka o handla samt köpa lite hämtmat tll oss, pappa du är en ängel!

Sebbis somnade nyss i en väldigt obekväm ställning, så då tyckte vi det var dags för honom att sova för natten:)

image583

Nu sitter jag upp för första gången idag, det rinner ur näsan, ögonen och jag svettas som en galning.

Varför blir man alltid sjuk när man verkligen inte vill, nu kommer vi säkert inte kunna åka till Solberg :[


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackare, men underbart med en sån go pappa!!
Krya på er!

2008-02-19 @ 20:38:58
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Carin

Se nu till o bli frisk (are...) om det går så ni kan njuta av lillsemestern medans jag kämpar för livet med blod, svett och garanterat massa tårar...... Kram

2008-02-19 @ 20:57:10
Postat av: IdaB

Krya på er!!!

O TACK :D
Ja du, min son flyttar om alla grejer dagligen o jag springer efter o flyttar tillbaka.
Han har nu lite smått börjat förstå att grejerna har sina "platser", men då e ju mamma snabb på att göra om villket Theo tycker e lite jobbigt, han måste ju då flytta tillbaka allt där det var från först början *fniss*

2008-02-20 @ 16:52:00
URL: http://backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0