Today...

Gårdagen var en intressant tillställning om man säger så...
Jag kände ungefär 2-3 personer bra, och ca 5 lite halvt sådär, resten av de 30 personerna på festen hade jag aldrig tidigare träffat och en del hade jag aldrig ens sett tidigare.
Att jag dessutom gick ut nykter och inte drack annat än Fanta gjorde kanske inte saken bättre heller.
Jag är inte världens mest sociala person precis, tur jag hade T och S iallafall :]

Idag har vi vandrat på staden och letat present till Sebbis, vi inhandlade lite kläder medans han sov, och kollade lite leksaker, men vi väntar med det tills han inte är med, då han säkert förstår att det är han som ska få presenten :)

När vi kom hem lagade jag och T middag och Sebbis satt och softade i soffan, läste bok och tittade på Laban, han såg väldigt avslappnad ut måste jag säga ;)


Nu sitter vi här framför teven, och det är Söndag igen... can't bloody believe it... feels like it always is...

Denna vecka har vi mycket vi måste hinna med inför älsklingens 2 års kalas på Fredag, bla baka en massa godsaker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0