Hallå hus, var finns du?

Ikväll har vi varit på IKEA och inhandlat lite presenter till älsklingen.
Jag älskar och hatar att gå runt där. älskar för att det finns så mycket man vill ha, och hatar för att jag inte har ett hus att fylla med de saker jag vill ha.
När ska vårt drömhus dyka upp?
Vi har letat hus sedan September 2005, och jag står inte ut snart.
Jag vill inte leva en sommar till instängd i en lägenhet, jag måste ut, och Sebbis måste få en egen trädgård där han kan spela fotboll::::


Kommentarer
Postat av: IdaB

Förstår PRECIS vd du menar!
Man håller på att bli tokig, alla klättrar snart på väggarna här!
Ja vi har letat hus i bara sådär dryga 4 ÅR!!

2008-02-27 @ 16:12:29
URL: http://backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0