Förlorad röst.

Idag har T varit hemma, men jag släpade mig till jobbet, hade trots allt bara liiiiiite feber imorse.
Jag har dock ju längre dagen gått förlorat mer och mer utav min röst, den är snart helt borta.
T har fortfarande 39 i feber, jag har just nu bara 38, så förhoppningsvis blir det jobba imorgon oxå, får väl knapra alvedon och dricka te.

Jag tror det är en Sebbe-bacill som slagit läger i oss alla, då även Jenny och svärmor ligger i feber idag.

Den lilla räven är dock rätt frisk, han hostar lite och hade dock inte ätit eller sovit idag. Han är lite som en zombie nu, han är trött, men Ossaj och Cilla skall komma på besök snart, så än får han inte somna...




Kommentarer
Postat av: Agnes

Usch va tråkigt å vara sjuk! Hoppas ni frisknar till snart! :)

2008-02-18 @ 18:55:10
URL: http://agnesn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0