Sömn-tuta.

A sov oroligt inatt, fick stoppa in nappen o mysa ner honom med snutten ett antal ggr. Tog över honom till mig vid 7.30, då åt han lite o somnade sedan om o sov jättegott. Typiskt, han sover alltid som bäst de dagar vi ska lämna Sebbis på dagis.

Sebbis vaknade inte förrän 8 imorse, rekord! Somnade 19.30 o sov till 08.00, min lilla prupp!!!
Han kom inspringades till mig när jag gjorde mig iordning i badrummet i sin tomtedress, sötisss!!!
Det gick riktigt bra imorse, antar att han var utvilad och det var det som gjorde susen :)

Igår vaknade han när T gick (strax före 06.45), han lade sig på hans plats och somnade om med mig i sängen, tror aldrig det hänt förut, det var super mysigt!!!

Frågade honom igår vem som var finast på Lucia tåget: Du mamma, svarade han då ♥

Nu ska jag snart ta mig i kragen o börja städa, jag fastnar liksom i soffan... A sover och borde vakna snart då han inte ätit sedan 7.30.

Nu har vi förresten bestämt oss vad vi ska köpa i julklapp till oss själva, det blir en rejäl dammsugare... kanske lite tråkigt men vi behöver verkligen det!

Nej nu SKA jag städa, så jag får börja julpynta någon gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asch, varfor ska man stada?!!



Vad underbart gullig Sebbis var som tomte, och Alex ocksa forresten! Stackars lilla flicka som inte fick vara lucia, vilka foraldrar som inte kommer ihag sant?!!



Pusssssssssssss

2008-12-16 @ 18:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0