Julklappar klara!!!

Imorse låg jag o väntade på att små älsklingarna skulle vakna, hur ofta händer det? :)
Sebbis kom in precis när jag var på väg upp, dvs typ 08 och A vaknade väl strax därefter då vi pratade jag och Sebbis.
Mina duktiga älsklingar!!!

När vi lämnat Sebbis på dagis åkte jag hem en sväng o åt lite frukost och sedan åkte jag och A ut på Birsta.
Hade tänkt ta en prommis ner till city, men V sa att det var som att gå på såpa imorse, så då åkte vi ut dit istället.
Gillar Birsta sååå mkt mer, bättre plats för barnvagnen och inte sååå många rulltrappor, samt att de har världens bästa amningsrum, helt överlägset!
 Anyway... så nu är vi helt klara med årets julklappar, sååå skönt!!!

A har sovit sedan vi lämnade Sebbis på dagis, han vaknade och åt, och var väl vaken i sisådär 40 minuter innan han somnade igen, helt otroligt hur mkt han kan sova!!!

Nu ska jag snart äta lite lunch, o vänta på att A vaknar så han oxå kan få i sig lite lunch :]


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va mysigt du verkar ha det på din mammaledighet :) Så vill jag också ha det, den dag (om) det blir aktuellt!

2008-12-17 @ 13:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0