Hur kan man mörda sitt eget barn?

Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur man kan ta sitt barns liv.
Det finns ingen sjukdom som ursäktar något sådant.
När man ger liv till en liten person, till ett barn så får man en uppgift.
Man får en uppgift att älska och att ta hand om barnet vad som än händer!
Såg ett program om en kvinna som kvävt sitt barn och sedan fyllt badkaret och lagt honom där.
Flera gånger under tiden hade den sexåriga sonen sagt: Mamma du kväver mig!

Om barnet tillochmed säger en sådan sak, hur kan man då inte vakna upp och inse vad det är man gör???
En mamma och en pappa är ju barnets största trygghet, barnets liv ligger i föräldrarnas händer.
Det är en gåva man fått och som man måste vårda tills den dag man dör.

Jag blir så illa berörd av att se sådana program, och jag tänker på mina älskade barn, hur mycket jag älskar dem, och om någonting någonsin skulle hända dem, då skulle jag inte längre vilja leva.
De är mitt liv, de är anledningen till att mitt hjärta slår och till att jag andas.

Sebastian & Alexander, jag älskar er sååå!


Kommentarer
Postat av: Solmaz

Håller verkligen med! Älskar dina små gullungar!

2008-12-19 @ 08:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0