God Jul!

Nyss dammsugat o torkat golvet igen, sjukt hur fort det blir skitigt när man har två små busar :)

Igår var ju W,L & A här, super mysigt, och grabbarna var faktiskt "rätt" lugna, de vräkte i sig en massa fika, hihi sötnosarna! De är så gulliga tillsammans.
A & L låg brevid varandra i gymmet och myste, Alex fick tom ett bra grepp om L's hand *Söööööötisar*

Imorgon är det då julafton, Sebbis är så förväntansfull inför att träffa Tomten.
Det blir traditionsenligt firande, först i kyrkan kl 12 (har endast missat det en enda gång i mitt liv, då var jag i England hos Cillis), sedan fika hos mormor (ahhh vad varmt det kommer vara där, puh ;]) och sedan kommer vi fira hemma hos min kära mamma! Jag har inte firat jul med henne på 5 år, så det ska bli mysigt!!!

Ikväll blir det uppesittar mys hela familjen, ska griljera skinka och ha BingoLotto på i bakgrunden, dricka glögg och julmust :)

GOD JUL alla vänner och alla andra som läser!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

God Jul på er också. Hoppas att ni får det riktigt mysigt tillsammans! Själv ser jag fram emot julafton nästan som ett barn... det ska bli så himla kul för Wilmer när tomten kommer. Längtar efter att få se hur han reagerar! Kram på er alla fyra!

2008-12-23 @ 15:13:57
Postat av: Solmaz

God jul o tack för din fina julhälsning! Kram

2008-12-23 @ 15:18:07
Postat av: Veronica

Fin bild! God jul!

2008-12-23 @ 16:02:54
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Cilla

GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!! Saknar er!!!! Puss och kram

2008-12-23 @ 16:37:27
URL: http://annacecilia747.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hoppas ni får en mysig jul! GOD JUL!

2008-12-23 @ 18:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0