Darling.

Idag fick jag blommor av min älskling när han kom hem.
- Tänkte jag skulle göra dig lite glad för du är hemma med våra små mongisar ;)
*Älskling*, är han inte världens bästa? ♥



I eftermiddag har J varit här o hälsat på och lekt med Sebbis och gosat liiite med Alex :] Alltid trevligt med besök!
När de pratat i telefon (J och Sebbis) tidigare idag sa Sebbis efter de avslutat samtalet.
- Jenny skulle till gammel Gurli och äta, sedan skulle hon komma hit o leka med mig. Inte Gammel Gurli... hon sitter bara i töljen (fotöljen).
hihi sötnos :]

Nu är det äntligen Fredag igen, mysigt!!! Imorgon ska S till sin Farmor, de ska på julmarknad och sedan ska han sova över, perfekt för oss, så vi kan passa på att handla hans julklappar :)

Nu en bild på A från igår, då han skulle rapa efter kvällens sista amning, en aningens trött kanske? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0