V 35



Ja nu går vi in i vecka 35, lite drygt en månad kvar tills ärtan är beräknad alltså.
Jag börjar bli sjukt tung nu, jag orkar knappt gå snart, och det är mina stackars fötter som får ta all stryk.
Längtar verkligen tills den lilla kommer till oss, och vi får se vem den lilla busisen är :] Plus att jag inte orkar vara såhär stor längre....

Jag hittade ett par gamla snygga Lee jeans idag som jag faktiskt fick igen helt i midjan (!), jag förstår inte hur tjock jag måste varit när jag köpte dem. Vilket var ca 2 månader efter Sebbis föddes. Så ska det INTE vara nu.
K har nämligen lovat att ta med mig på sina träningsrundor när hennes bebbe kommit i oktober, så då kommer jag förhoppningsvis ner liiite snabbare denna gång :]

Men men nu ska vi inte tänka på det, utan nu längtar vi bara efter det lilla underverket i min mage, Sebbisens lillebror eller lillasyster :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0