Uppdaterad wishlist

I Februari 2007 hade jag denna önskelista på min blogg, dags att bocka av ngr punkter ;)
[ ]Att alla jag älskar får vara friska.
[ ]Ett hus
[x]Fast jobb
[ ] Högre lön
[x]En dagis plats
[ ] Bli smal
[x]Fler barn, helst snart.

Sedan jag skrev listan har jag alltså klarat av 3 av punkterna på min lilla lista, egentligen har jag klarat 4 eftersom jag faktiskt var väldigt skinny förra sommaren+vintern, men sedan blev jag ju gravid så då får jag ta bort det krysset igen, då jag har det som mål igen när mini kommit.
***

Ikväll har vi lämnat av älsklingen hos morsis o LEE, där han skall vara till Lördag *Saknar*
Nu ska vi se mordkommissionen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0