"Har du inte fått beslut efter åtta veckor bör du ta kontakt med vårt kundcenter"

Hur är det ens möjligt att det får stå så på Försäkringskassans hemsida?
Det är skandal!!!!
Så nu är det en vecka kvar tills jag "bör" ta kontakt med deras kundtjänst, då det gått 8 veckor och jag ännu inte fått mina pengar.
Känns inte särskilt kul att gå hem på mamma ledighet när man vet att man inte kommer få några pengar på flera månader.
Dessutom måste jag använda mig av Sebbis dagar då mitt moderskapsintyg (som jag tom skickade in före jag begärde den sista föräldrarpenningen!!!!!) inte blivit handlagt ännu, så det känns ju så lagomt roligt.

Tänk om jag varit ensamstående och inte haft T, hur skulle man då kunna överleva? Vilka pengar skulle man då leva utav? HUR FÅR DET ENS GÅ TILL SÅHÄR???!!!

Vet att det inte är personalens fel självklart, men då kanske ledningen på försäkringskassan kan ta sig i kragen och anställa lite mer folk, då det faktiskt handlar om människors överlevnad.
För hyran och alla räkningar som man har varje månad har minsann inget överseende med att man inte får sina pengar från försäkringskassan, räkningarna kan inte vänta i minst 8 veckor innan de blir betalda.

S K A N D A L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0