Är sommaren slut nu?

...Det känns onekligen så.
När allsång på skansen och morden i midsomer är slut, ja då kan man oxå säga att sommaren är slut.

Tänk hur fort vädret förändras, för en vecka sedan var det nästan 30 gr, och just nu visar tempen på 10,9 grader celsius. Brrrrr!!!
Känns lite tråkigt att sommaren knappt hann komma innan jag tyckte den var slut, och nästa vecka börjar ju jobbet och dagis igen...

En sak som faktiskt är possitiv med att sommaren är slut är ju att det med stormsteg närmar sig tills ärtisen kommer :) *Längtaaaar*
Min rygg har den senaste veckan börjar värka nåt obeskrivligt, runt ischias blääää :[ Precis så som jag hade i höstas fast ca 10 ggr värre.
Minns när Malin,Mamma o Jag var i London o hälsade på Cillis, fy vad jag hade ont i ryggen då.
Cilla satt på min rumpa och masserade min rygg så det bara knäcktes i den, åhhh det var såååå skönt, synd att hon inte är här nu o kan massera bort det onda. Men jag skulle nogminte kunna ligga på magen ändå nu så :p

På Fredag är det dags för ett besök på MVC igen, men inte hos vår vanliga BM då hon har semester, nu skulle vi få träffa en som hette Yvonne. Undra om hjärtljuden gått ner ännu mera, och framför allt om han/hon har fixerat sig *hoppas*

Nej nu ska jag sluta pladdra på, ciaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0