Äppelmuffins med crumble...

Idag har vi varit ute i Fagervik och fikat, och som alltid så slutade det med att vi blev bjudna på middag :)

Bakade äppelmuffins med crumble (smuldeg) på imorse som vi tog med oss.

 

Träffade även Pontus som varit på Kreta i 2 veckor, han var apbrun och hade kriiiitviiiiita ögonbryn.
Imorgon börjar han på gymnasiet, tänk vad tiden går fort!!! När jag och T blev tillsammans var han 7 år och skulle fylla 8.
Han är som min lillebror, han är världens gulligaste och snällaste :)

Förövrigt så har jag haft grymma sammandragningar idag, eller om det nu kanske kallas förvärkar. Jag vågar inte tro att det kanske är dags snart, kommer säkert försvinna under natten, men de har kommit regelbundet under hela dagen.
Men jag sa ingenting till de därute, då blir de bara nervösa :)

Sebbis var så söt idag i sina nya mysbyxor/tights, nu sover han sött i sin säng han var helt slut när vi kom hem.
Imorgon ska vi bara mysa tillsammans han och jag, eventuellt kanske putsa lite fönster om vi orkar :]


Kommentarer
Postat av: C

Längtar till 2010-01-04...... det är så tomt här nu...... Hoppas att du myser med Sebbe och sover gott och klämmer fram ärtan snart så vi kan komma och våldgästa.....



Kram

2008-09-01 @ 08:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0