3 days to go.

Ja, tre dagar kvar innan allvaret börjar igen.
Innan dess har vi tre rätt späckade dagar, så det kommer bara säga swish så är måndagen här.

Fredag:
*Besök på MVC
*Lunch med Solmaz
*Middag hos morsis o Lee
*Kalas för Olle bull

Lördag:
*Drakbåtarna som även innefattar lite karusellåkning för Sebbis

Söndag:
*Fika hos familjen Larsson/Wiklund
*Fixa ordning inför måndagen

Idag har vi införskaffat lite nya dagis kläder till Sebbis,Fikat samt middag i Fagervik.

Jag är förresten sååååååååå trött på att vara gravid nu, jag känner mig sååå klumpig, tjock, otymplig, stor, tråkigt, trött.
Jag har ont överallt och jag orkar knappt gå längre för att jag är så tung o stor.
Nu vill jag verkligen att denna sista månad ska gå fort, jag vill inte vara gravid längre, jag vill vara normal och framförallt så vill jag träffa våran nya familjemedlem!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0